niedziela, 10 grudnia 2017

Derek/Stiles - I won't say I'm in love (Crack)

Witajcie, kochani! Muszę przyznać, że robię to na blogu po raz pierwszy, bo nie taki był jego cel. Ale szczerze zakochałam się w tym krótkim filmiku i musiałam się nim z wami podzielić. Dlatego proszę, nie bijcie... Jeśli ktoś z was ma więcej takich cudeniek, proszę o dołączenie linku w komentarzach, z pewnością zajrzę i może nawet stworze folder z takimi skarbami ;) No i mam do was pytanko. Co wy na to, żebym co jakiś czas dorzucała jakiś film z tekstem, na którego podstawie (albo przynajmniej fragmentu), napisałabym tekst? Jeśli wy macie takie pomysły/filmy i chcielibyście przeczytać na ich podstawie ficka, proszę o zostawienie notki w zakładce PROMPTY. Ok, już nie przedłużam. Dobrej nocy!










Film dostępny też tutaj -> KLIK <-

6 komentarzy:

  1. Cudowne :) Te chórki w tle ... hehe 😆 I Derek wyśpiewujący swoje uczucia - mam tzw. zaciesz 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam szerokiego banana na twarzy, gdy to obejrzałam :D No i Peter przekonujący Dereka - coś nie z tego świata XD

      Usuń
  2. O rany, tak! Wg mnie to świetny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za entuzjazm :) Ok, zobaczymy, czy ktoś jeszcze się wypowie na ten temat i dam wam znać na początku przyszłego roku, jaką decyzję podjęłam ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Tak! Jak najbardziej na tak! Super pomysł. A sam filmik mrau <3 weny życzę i czekam na fanficki i opowiadanie. =)
    jak znajdę coś fajnego to prześlę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł przypadł ci do gustu :)
      Teksty, ficzki i one-shoty się piszą ;)

      Usuń