piątek, 1 czerwca 2018

KageHina || Lost Love | Nothing Left To Burn [Thx for 4k subs ♥]

Witajcie kochani! Dawno mnie tu nie było... Muszę przyznać, że praca wyciska ze mnie siódme poty. Zwłaszcza teraz, gdy sezon letni jest już zapasem. Dlatego przepraszam, jeśli nie uda mi się wrzucać postów systematycznie. To nie dlatego, że mi się nie chce, a zwyczajnie nie mam na to czasu, czy sił.

 Poniższy filmik znalazłam przypadkiem jakiś czas temu, gdy dopiero zaczęłam oglądać anime Haikyuu!! i byłam nim szczerze zafascynowana. Powinien on się podobać wszystkim, ale prawdziwą głębie więzi między Hinatą i Kageyamą zrozumieją zapewne najlepiej ci, którzy obejrzeli anime.
Bardzo je polecam *^_^* 

Ostrzeżenie!!!
Zanim zaczniecie oglądać, naszykujcie sobie pudełko chusteczek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz