poniedziałek, 25 stycznia 2016

Kłamstwo - Rozdział 2


Rozdział 2

 

 - Kade, czy możesz mi wyjaśnić, co my tu robimy? – Shane rozglądał się dookoła po salonie fryzjerskim, do którego wprowadził go przyjaciel. Był piątkowy wieczór. Umówili się, że to dzisiaj zajmą się jego „metamorfozą”, jak to nazywał Kade.

- To chyba oczywiste. Obetniemy cię. – spojrzał na niego dziwnie.

- A dlaczego tu?

- Ponieważ tu pracuje najlepszy fryzjer, jakiego znam. – uśmiechnął się do podchodzącej do nich kobiety o długich blond włosach, upiętych w misterny kok. – Cześć Rebeca.

- Witaj Kade. – rzuciła okiem na rudzielca – To o nim mówiłeś? Jest dużo słodszy niż wynikało z twoich opowieści

Odwrócił wzrok zawstydzony. Co ten facet znów o nim nagadał?
- Zgadza się, to jest Shane. I niech cię nie zwiedzie jego drobny wygląd. Z tego małego rudzielca potrafi wyjść prawdziwy diabeł.
Całość ->

2 komentarze:

  1. Pozostaje Twoje opowiadania to nie moje klimaty, natomiast to bardzo mnie zaciekawiło będę wyczekiwała na kolejne rozdziały. Shane jest po prostu słodki, będę trzymać za niego kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooooow <3
    Kocham Cię kobieto! Jestem tu nowa, ale już się zakochałam w tym opowiadaniu i nie mogę się doczekać kontynuacji <3
    Trzymam kciuki za Shane <3 Wiem, że uda mu się naprawdę rozkochać w sobie Kade! Wierzę w nich :3
    Pozdrawiam, przytulam i czekam :*

    OdpowiedzUsuń